buro voor tarot© Alle rechten voorbehouden. Privacybeleid | Gebruiksvoorwaarden Centre Al Forqane | Croissant Rouge Européen | La Lumière du Monde
buro voor tarot
investering in tijd in het tweede studiejaar bedraagt tenminste:
10 lesdagen 2e zaterdag van de maand, van 12 tot 18 uur,
bij buro voor tarot te Breda
1ste lesdag 12-09-‘15 10e lesdag 11-06-2016
dagkaarten dagelijks een dagkaart trekken op www.burovoortarot.nl
1ste dagkaart 12-09-’15 / laatste dagkaart 10-09-‘16
1 workshop op zondag, van 11 tot 17 uur, bij buro voor tarot te Breda
schrijf je in voor de workshop van je keuze:
naar data > 2e of 3e zondag van de maand
naar thema > ‘Spirituele Groei’ of ‘Psyche & Gezondheid’
1 doe-middag op zondag, van 13 tot 17 uur, bij buro voor tarot te Breda
schrijf je in voor de tarot-doe-middag van je keuze:
naar data > 2e of 3e zondag van de maand
1 leerconsult in onderling overleg, duur circa 1,5 uur, niet op lesdag
7 consultverslagen inleveren: 1ste voor 10-10-2015 7e voor 14-05-2016
scriptie schrijven inleveren voor of op 09-01-2016
scriptiepresentatie duur ± 30 minuten, inclusief hoor en wederhoor
feedback
Opdoen van kennis is één, de opgedane kennis eigen maken is twee.
Het objectief verwoorden van het beeld wat de kaarten geven is drie.
Om het inzichtgevend instrument op een juiste wijze te gebruiken dien je, zoals bij alles in het leven, te oefenen en ervaring op te doen. Ook in het tweede studiejaar dien je opdrachten, voortkomend uit het behandelde tijdens de lesdagen, uit te werken en in te leveren. In het tweede studiejaar ga je tevens, met gebruik van de aangereikte methodiek, consulten voor anderen doen. Ook deze werk je uit en lever je in. Wederom ontvang je hierop persoonlijke feedback. Zo krijg je een beeld van waar je staat en aan welke punten je nog extra aandacht dient te schenken, om uiteindelijk het gestelde doel, het behalen van het diploma Tarot Mediator, te kunnen bereiken. Voor de examens worden de geschreven scriptie gepresenteerd.
‘de waarde van tarot is, dat het mensen aan het denken zet,
om de voor-en-tegens van de situatie tegen elkaar af te kunnen wegen’